Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~SaevusAdversarii

chyba nie udalo ci sie przekazac tego co widziales swoimi oczami - zdjecie poprawne ale i fajna edycja ale zmarnowane...
ps: trzeba ja bylo chociaz przestraszyc moze nie dostalbys tego co chciales pokazac ale dostalbys cos co da sie pokazac w ten sposob
pozdrawiam


moze nawet lepszy od tego ktorego ocenilem moje klimaty z tymi barwami




naprawde fajne masz oko stary serio proponuje ci tu wrocic i jeszcze troche powrzucac swoich experymencikow - szczegolnie, ze teraz komora mozesz dostac podobna jakosc do d40 i tak efektow walisz tyle, ze to bardziej grafika niż foto ale jest git ja tu wracam i licze na ciebie


wow - mi sie bardzo podoba te kolory

mozna wiedziec jaki format?


no racja zdjecie jest przepalone... na 6ciu pikselach tam gdzie sa bliki swiatla w oczach :P


very nice one


rzadko oceniam cokolwiek innego niz fotografie ale totomi sie naprawde podoba i jest czaaarne


proste i logiczne
kompozycja plus
kolory plus...

ergo: chcialbym takie w swojej galerii
rev


:/

niestety na nie...
nardziej nk niz dig lub nawet art...
juz sie tlumacze:
sztuczne
slabe technicznie

nie chce dolowac ale trezbaby pare rzeczy przemyslec...


nie wiem co to ale dobre...


hmm - szkoda ze ja takie wizje mam tylko po twardych... :P

przepiekne


podoba sie nie przepadam za sephia ale tu daje rade


jak dla mnie spoko


hehe
to powinno byc od 18+

przeszkadzac moze tylko troche brak ostrosci pierwszej glowy ale - sama scenka robi zdjecie


w kolorze znacznie lepiej
rzadko to mowie bo wole BW


no ladnie koluniu - podoba mi sie




mmmmm....
koszerne


niesamowity klimat


bardzo fajne +++


digart oceniam na 3 z plusem - bo dosc ciekawy
szerszy kontekst na 4

ps:przydalaby sie do tych DD ramka z komentarzem jasniearcyadminow uzasadniajacy chocby enigmatycznie wybor danej pracy

na sztuce sie nie znam wiec moze bym zostal oswiecony przez znawcow tematu OCB z tym DD



+++


wyszlo swietnie - ma fajny klimat - mozna zapytac o obrobke?


calkiem fajny autoportret :P



1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt